Website voor Tconstruct uit Rotselaar

Op de vraag wat Toni Cecchini uit zijn nieuwe website wilde halen was het antwoord "klanten". Dat lijkt evident, maar als algemeen aannemer moet je altijd nieuwe klanten overtuigen. Gelukkig was het na één week al duidelijk dat de nieuwe website het publiek ècht kan bekoren.

De oude website van Tconstruct

De oude website van Tconstruct had de juiste content, al viel de rgafische uitwerking wat sober uit. Er was weinig interactie en het design was absoluut niet responsief. 

De nieuwe website van Tconstruct

Bij het ontwerp van de nieuwe website hebben we echt gelet op de juiste look and feel van de site: het moet particulieren tussen 25 en 45 aanspreken (geen bouwprofessionals). De inhoud en de structuur is volledig gemaakt zoals Google het graag lust.

Toni Cecchini

Iemand vond dat "de website veel vertrouwen gaf". Daarom heeft hij contact met me opgenomen.

Bijzonder geval: tevreden klanten komen niet terug

De meeste mensen bouwen maar één huis in hun leven. Vaste klanten maken is voor een algemeen aannemer dan ook zo goed als uitgesloten.

Dat maakt de communicatie voor Tconstruct een bijzonder geval: je kan geen community uitbouwen. Je moet altijd op zoek naar nieuwe leads om de winkel te laten draaien.

Altijd 100% nieuwe klanten moeten werven is erg arbeidsintensief en daar hebben we iest aan proberen te doen door veel aandacht te besteden aan de SEO (search engine optimization). Het is de bedoeling dat Google een stuk van het werk gaat overnemen.